19-2-2025 - ALGEMEEN
1000 mannen in 12 uur maakt opnieuw tongen los
door: sportingact
Bonnie Blue (25), de Only Fans-ster die wereldwijd beroemd werd met haar bizarre record van de lakens delen met meer dan 1000 mannen binnen 12 uur, laat nu de geruchtenmolen overuren draaien. Op Instagram Stories deelde ze een paar gekke ’cravings’ en daarna een nieuw bericht, waarin ze praat over haar ’zwangerschap’.
In haar Stories deelde ze een foto van augurken gedoopt in chocoladesaus en suikerstrooisel. Ook kwamen er ongekookte noedels en kipnuggets voorbij. Het bericht was voorzien vande hashtag ’cravings’. Kort daarna barstte het op X los met speculaties over dat Bonnie misschien wel zwanger is. Ook vragen mensen zich af wie dan de vader zou zijn, omdat ze regelmatig opschept over met hoeveel mannen ze het bed heeft gedeeld.
Zo schrijft iemand: „Bonnie Blue die bed deelde met 1057 mannen in 12 uur tijd is naar verluidt zwanger”, en een ander deelde een video van een applaudisserend publiek en de opmerking: „De 999 andere mannen wanneer ze ontdekken dat ze niet de vader zijn van het kind van Bonnie Blue.”
Daaropvolgend heeft ze een video geplaatst waarin ze zegt: „Ik zal niet stoppen met het bed delen met mannen die maar pas meerderjarig zijn. Ik kan ook niet wachten om de bevalling te livestreamen.” Of ze dat laatste als een grap bedoelt, wordt niet duidelijk.
Vlak voor de update gaf ze nog een interview aan The Sun. Hierin stelde ze dat haar ’echtgenoot’ zeer trots is op haar werk. Bonnie gaf in 2022 haar jawoord aan haar jeugdliefde Oliver Davidson. Samen verhuisden ze naar de Gold Coast in Australië, waarna ze haar kantoorbaan verruilde voor een baan als ’camgirl’. Bonnie beweerde eerder al dat Oliver haar heeft aangemoedigd om de carrièreswitch te maken.
De geruchten dat hij ’woedend’ zou zijn na haar record waarbij ze met 1057 mannen het bed te deelde in 12 uur tijd, spreekt ze dan ook tegen. „Hij stimuleert het juist en is erg trots. Ik las artikelen waarin beweerd werd dat hij niet met mij geassocieerd wil worden, maar dat is niet het geval. We hebben nog altijd een sterke band.”
Wel voegde ze eraan toe dat zij en Oliver al ’jaren gescheiden leven’. Al lang voordat ze aan haar Only Fans-carrière begon. Sterker nog, hij zou haar af en toe helpen met haar werkzaamheden. „Hij maakt deel uit van het team. Hij helpt me om dingen niet over het hoofd te zien. Dus hij is erg trots en heeft zich niet van mij gedistantieerd.” Het stel is theoretisch gezien nog altijd getrouwd, maar is wel bezig met een scheidingsprocedure.
Bonnie zegt dat ze ’happy single’ is en dat het vinden van een nieuwe relatie ’geen prioriteit’ heeft. Ook heeft ze geen geldzorgen: de blondine heeft volgens de Britse tabloid inmiddels een vermogen van zo’n drie miljoen pond (3,5 miljoen euro) bij elkaar geharkt. Maandelijks zou ze zo’n 600.000 pond (713.000 euro) verdienen.
[Bron: telegraaf.nl]
Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien