.
::: digiGOP.nl :::

Ik verschoon mijn ondergoed
Gemiddeld
Meerdere keren per dag
1x per dag
Om de dag
3x per week
2x per week
1x per week
Minder dan 1x per week

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

journalist test erectiecrèmes

door: sportingact

’Ruikt naar turnzaal oude school’

Ik dacht nooit onderzoeksjournalist te worden, of dat ik mijn lichaam aan de wetenschap zou schenken. Maar hier zit ik dan. Met mijn broek open en vijf erectiecrèmes naast me. Want blijkbaar is dat een ding om je erectie harder te maken en langer te behouden.

Nu moet ik toegeven: ik heb daar doorgaans geen last van – al is het bed induiken met iemand die nieuw is, soms zo spannend dat mijn jongeheer het wel eens durft te laten afweten. Zullen deze crèmes me uit de nood helpen?

Verpakkingen die tonen wat je vooral niet krijgt. Altijd rot. Want nee, ik krijg van deze gel niet dat hunkerige lichaam en de crème is helemaal niet goud. Alweer die geur van aftersun. Alweer die beelden van mijn jeugdvakanties. Maar wanneer ik de gel op de binnenkant van mijn onderarm smeer, tintelt die wat. Een aangenaam vooruitzicht.

Minder aangenaam, vies zelfs, is de smaak. Je lijkt wel een tube zonnecrème in je mond te spuiten. Ook hier weer een verwarmend effect, en een penis die iets harder lijkt – en ook onaangeroerd langer zo blijft – dan anders.

Het helpt nooit om te stressen terwijl je een erectie probeert te krijgen. Daarom duik ik nooit zomaar met vreemden het bed in als er geen klik is. De prestatiedruk is dan te groot. ’Het’ lukt me dan moeilijk. Het helpt dus niet wanneer er een verpakking, die zo uit de jaren 90 lijkt te komen – echt, die visual? –, naar je ligt te schreeuwen: Oké, ja, ik doe mijn best! Rustig!

De geur van de crème is onaangenaam. Het ruikt rubberig, als de turnzaal van mijn oude school. Mijn turnleerkracht daar riep toen ook al heel luid tegen me dat ik harder moest worden. De crème doet niet wat hij belooft. Het maakt mijn erectie niet steviger en ik ben er ook niet langer hard door wanneer ik even afgeleid ben. Voor mij scoort deze het minst van de test.

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Australisch homomodel verdient 10

Australisch homomodel verdient 100.000 per maand - Hoe heeft hij dat gedaan?

Sorry als het mensen pijn heeft g

Sorry als het mensen pijn heeft gedaan

Koen Kardashian breekt taboe.....

Koen Kardashian breekt taboe........
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie