.
::: digiGOP.nl :::

Have you ever slept with a women to prove you're not gay?

YES
NO

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Carlo Boszhard krijgt excuses na homo-bashing Mark Koster: ‘Raar’

door: sportingact

RTL vindt dat mediajournalist Mark Koster te ver is gegaan met zijn homosceptische uitspraken over de RTL-top en Carlo Boszhard. Hij zegt nu sorry. “Ik ben volkomen uit de bocht gevlogen.”

Mark Koster, mediacolumnist van De Telegraaf, vindt dat RTL tegenwoordig veel te gay is. Hij vindt dat er te veel soortgelijke homomannen in de top zitten en dat Carlo Boszhard met al zijn shows een soort Canal Parade van RTL 4 maakt. En dat is behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten bij het tv-bedrijf van baas Peter van der Vorst.

Nu heeft Mark spijt. Hij gaat in de podcast die hij met Tina Nijkamp maakt door het stof. “Ik moet mijn excuses maken. Ik ben volkomen uit de bocht gevlogen”, erkent hij in De Mediaweek.

Hij vervolgt: “Mijn opmerking over het aantal homoseksuelen in de top van RTL en dat dat ook aan de programmering te zien is, is natuurlijk een beetje raar van mij geweest, dus daar bied ik mijn excuses voor aan.”

Komen die excuses helemaal uit Mark zelf? “Ik moet er wel bij zeggen dat dit eigenlijk toch ook wel kwam omdat ik een telefoontje kreeg van de immer charmante Kim Koppenol. Een ongelooflijk aardige vrouw.”

Kim Koppenol is de perschef van RTL. “Zij werkt er al 30 jaar, vertelde ze me tijdens een klein moment op het Media Park. Zij zei: ‘Dat kun je echt niet zeggen.’”

Eigenlijk is Mark het wel met haar eens. “Ik heb het eigenlijk niet teruggeluisterd, want ik denk dat ik mij ga schamen voor wat ik heb gezegd, maar Kim zei: ‘Dat hoort niet, Mark, en zo kennen we je niet.’”

“Toen dacht ik: nou ja, mag ik ook een keer een uitglijder maken? Maar goed, bij deze.”

[Bron: mediacourant.nl]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Dit betekende homo of lesbienne z

Dit betekende homo of lesbienne zijn in Victoriaande tijd

Homohaat 17 april 2025

Homohaat 17 april 2025

Boys Of Summer

Boys Of Summer
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie