.
::: digiGOP.nl :::

How often do you feel lonely?
Never/very rarely
Infrequently or occasionally
Fairly regularly
On a daily basis
All the time

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

LAATSTE NIEUWS: Ons land is compleet de weg kwijt

door: sportingact

Drie omstreden buitenlandse predikers die komend weekeinde te gast zouden zijn bij De Ramadan Expo in Utrecht, mogen toch hun haat verspreiden in Utrecht. De rechter heeft anders besloten en dat is wederom rechts een opening te bieden voor het verspreiden van anti semitisme, homohaat en het verheerlijken van pedofilie.

Ons land is hiermede, volgens mij, compleet de weg kwijt.

Van een rechts land geven nu ook rechters dergelijke figuren toegang tot ons land. En laten we dit zomaar gebeuren?? Ja ik denk het wel want tot op heden heb ik nergens protesten waargenomen van o.a het COC en andere organisaties.

De drie haatzaaiers mogen geen strobreed in de weg gelegd worden. Trieste ontwikkeling voor Nederland.

[Bron: div media]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
9 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
22-2-2025 14:15 Rechters passen de wet toe, en zijn er inderdaad niet voor 'de' normen en waarden in ons land. Tenzij die in de wet zijn vastgelegd. En de aanklacht was niet groepsbelediging maar bedreiging van de openbare orde. En dat was dus niet het geval.
22-2-2025 11:09 Het is een gerechtelijke dwaling, weer. Deze rechters moeten eens goed doorgelicht worden. Deze drie bandieten plegen groepsbelediging door homo's een anale kanker te benoemen. Vinden pedofilie geen probleem. Hoe jonger hoe beter. Etc etc. Die rechters zijn er niet voor de normen en waarden van ons land, maar zijn in mijn beleving een spreekbuis voor dergelijke figuren en hun achterban.
21-2-2025 14:36 Dit is een rechterlijke uitspraak, gebaseerd op onderzoek van de NCTV. En die concludeerde dat niet kan worden onderbouwd dat er een probleem voor de openbare orde is. En zolang we vrijheid van meningsuiting hebben vind ik dat je dus ook meningen mag uiten waar ik het niet mee eens ben. De PVV bijvoorbeeld is alleen voor vrijheid voor het uiten van Wilders' mening.
20-2-2025 15:26 `Hoop ook dat een eventuele online verbinding op de bijeenkomst verboden word. Een vorige keer dat een spreker het land niet in mocht is er een online toespraak geweest. Het heeft dus niet geholpen dat de spreker het land niet in mocht. DUS ook de online verbinding verbieden.
20-2-2025 10:13 Vreemd dat PvdA/GL, PvdD niet hebben meegedaan. Dat DENK tegen hebben gestemd is mij niet vreemd die gaan hun eigen vrienden niet en nooit aanvallen. Ze stemmen nooit mee als het in het Nederlandse belang is. Ze hebben altijd de grootste bek in het parlement, maar niet voor ons land en de vrijheden die wij hebben. Het zijn wolven in schaapskleren.

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....

CHUCK HOLMES, Falcon's DE ANDERE

CHUCK HOLMES, Falcon's DE ANDERE SIDE OF ASPEN en de Legendarische AL PARKER

'S Werelds slechtste plek om homo

'S Werelds slechtste plek om homoseksueel te zijn
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie