.
::: digiGOP.nl :::

Weet je partner dat je vreemd gaat?
Ik ben single
Ik heb een partner en ben monogaam
Zij weet dat ik vreemd ga
Hij weet dat ik vreemd ga
Zij weet niet dat ik vreemd ga
Hij weet niet dat ik vreemd ga

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Vrouw (50) slaat ex-partner met dildo op hoofd

door: sportingact

Een naakte Amerikaanse vrouw is in de kraag gevat nadat ze haar ex-partner met een dildo had geslagen. De 50-jarige Julissa Negron belandde in beschonken toestand in een ruzie en die liep zo uit de hand dat het slachtoffer het alarmnummer belde. Daarop werd hij met het seksspeeltje belaagd.

Dat melden Amerikaanse media. De vrouw uit Florida wordt beschuldigd van huiselijk geweld nadat ze haar ex-partner zou hebben aangevallen met het ongebruikelijke wapen tijdens een verhitte discussie.

De politie in Fort Pierce kwam naar de woning na meldingen van mishandeling die werden gedaan door een 52-jarige man. Volgens de autoriteiten verbleef Negron tijdelijk bij haar ex.

Hoewel ze kort ervoor nog goed met elkaar waren, liepen de gemoederen hoog op nadat er alcohol werd gebruikt. Het slachtoffer vertelde de politie dat Negron handtastelijk werd en ruzie begon te maken over gesprekken met vrouwen die hij had op Instagram.
Toen het geschil escaleerde, en de man dreigde 911 te bellen, reageerde ze door plotseling een dildo te pakken en hem ermee te slaan. Het is onduidelijk waar de vrouw die ineens vandaan haalde.

Nadat agenten arriveerden, waarschuwde het slachtoffer hen dat Negron binnen was, zonder kleren aan. De vrouw had inderdaad haar evakostuum aangetrokken, was emotioneel en zat er duidelijk mee in haar maag.

Ze stonk naar alcohol, en was niet in staat om een samenhangende verklaring te geven over het incident. Eerst wilde ze niet meewerken, maar de dildomepper ging uiteindelijk alsnog door de knieën. De naakte vijftiger werd opgesloten in de gevangenis.

Ze werd de avond erop vrijgelaten op een borgtocht van $ 1000 en moet 24 maart voor de rechter verschijnen.

[Bron: div media]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Wat zit er achter de politie die

Wat zit er achter de politie die zich richt op homoseksuele mannen in Madrid

De KILO knallers van deze week zi

De KILO knallers van deze week zijn....

CHUCK HOLMES, Falcon's DE ANDERE

CHUCK HOLMES, Falcon's DE ANDERE SIDE OF ASPEN en de Legendarische AL PARKER
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2025 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie