.
::: digiGOP.nl :::

Ik verschoon mijn ondergoed
Gemiddeld
Meerdere keren per dag
1x per dag
Om de dag
3x per week
2x per week
1x per week
Minder dan 1x per week

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Wie zijn dat op de MOP Veenbult

door: sportingact

Zo af en toe krijg ik een vraag van goppers die vragen wie dat toch zijn op de MOP Veenbult langs de A15.

In wisselende samenstelling zijn dat woordvoerders van Stichting Platform Keelbos. Soms 1 persoon en soms 2 personen. Deze zorgen ervoor dat de cruiseplek schoongemaakt gaat worden en dat de autoparkeervakken opgeruimd zijn, afhankelijk van het weer en zij zorgen er ook voor dat men er veilig kan cruisen. In het verleden is het wel eens fout gegaan met opgeschoten jongens/mannen, die weken later alleen weer terug komen en ze helemaal laten gaan. Vaak is het stoerdoenerij in het bijzijn van "vrienden".

Heel af en toe opgeschoten en/of dronken figuren die na het stadion in Rotterdam geweest zijn en even willen uitblazen.

Maar van de twee heren die er soms in toerbeurt zijn heb je helemaal geen last. Ze gaan zelf ook af en toe het bosje in.

[Bron: sportingact]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Het is moeilijk om met een boot t

Het is moeilijk om met een boot te roeien en een stijve hebben....

I'm 35, 18 Year Old Boy DID THIS

I'm 35, 18 Year Old Boy DID THIS TO ME, I’ve Never Forget It | True Gay Story

Wat seks was in het Wilde Westen

Wat seks was in het Wilde Westen | schokkende intimiteitsfeiten uit de geschiedenis
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie