.
::: digiGOP.nl :::

Have you ever slept with someone who identifies as straight?
YES
NO

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

I'm 35, 18 Year Old Boy DID THIS TO ME, I’ve Never Forget It | True Gay Story

door: sportingact

Op mijn 35ste had ik nooit gedacht dat een 18-jarige jongen iets zou kunnen doen dat me voor altijd bij zou blijven. Wat er die avond gebeurde, veranderde alles en liet een afdruk achter die ik nooit kan vergeten.
Het begon allemaal op een zomeravond, de lucht was dik van de geur van vers gras en de lucht geschilderd in oranje tinten. Ik pakte gewoon mijn gebruikelijke espresso uit de koffiebar in de hoek, een klein ritueel in een anders routineleven.

Toen ik naar buiten stapte, de warme bries die tegen mijn gezicht poetste, merkte ik hem op. Hij stond een paar meter verderop, leunde nonchalant tegen de straatlantaarn, zijn armen gekruist over zijn borst. Zijn aanwezigheid was magnetisch – iets over de manier waarop hij zich droeg was onmogelijk te negeren. Zijn houding was ontspannen, bijna eigenwijs, maar zijn ogen waren scherp en inspugen, alsof hij dwars door me heen kon kijken. Hij kon niet ouder zijn dan achttien, maar er was een vertrouwen in hem dat veel meer dan zijn jaren leek.

[Bron: youtube.com]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
0 reacties

Het is moeilijk om met een boot t

Het is moeilijk om met een boot te roeien en een stijve hebben....

I'm 35, 18 Year Old Boy DID THIS

I'm 35, 18 Year Old Boy DID THIS TO ME, I’ve Never Forget It | True Gay Story

Wat seks was in het Wilde Westen

Wat seks was in het Wilde Westen | schokkende intimiteitsfeiten uit de geschiedenis
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie