.
::: digiGOP.nl :::

Besneden of onbesneden?
Ik heb liever seks met
Onbesneden
Besneden
Maakt mij niet uit

login om te stemmen

Forum Operators

DISCLAIMER: digiGOP.nl is geen bedrijf maar een hobby! digiGOP.nl is niet aansprakelijk voor berichten, foto's en andersoort materiaal die door bezoekers geplaatst zijn. De plaatser van het bericht is zelf aansprakelijk! Mocht er onverhoopt materiaal zijn geplaatst waar copyright op rust dan klik hier om dit te melden. Zie ook onze algemene disclaimer aub.

Welkom bij Sauna Tibet Eindhoven

door: sportingact

Aan de rand van het natuurgebied ‘Genneper Parken’ ligt één van de grootste gaysauna’s van de Benelux, ‘Sauna Tibet’. Dit geheel gerenoveerde saunacomplex is tegenwoordig ‘men-only’ en biedt tal van faciliteiten die u een hele middag en/of avond een plezierige tijd bezorgen. In deze royale sauna staan rust, ruimte en een prettige sfeer centraal. Onze gasten moeten zich in alle opzichten op hun gemak voelen.

Sauna is open van : zondag t/m donderdag van 12.00 tot 01.00 uur.

Vrijdag en zaterdag van 12.00 tot 02.00 uur.

(Uitgezonderd oudjaarsdag, dan zijn we geopend van 12.00 tot 20.00 uur)

De keuken is geopend tot 20.30 uur, er is een kleine kaart beschikbaar.

Bij entree krijgt u 1 handdoek. Vraag gerust bij de bar voor een nieuwe handdoek. De eerste handdoek is gratis, daarna betaald u voor elke extra handdoek € 1,- Condooms zijn verkrijgbaar in elke rustcabine en XL condooms bij de bar. U kunt ook met de pinpas betalen. Hoewel wij ons best doen om de prijzen actueel te houden kan het zijn dat er een verschil zit tussen de vermelde prijzen op de website, facebook en in de entree. In dit geval worden de prijzen gehanteerd welke in de entree opgehangen zijn.

Ontsnap aan de drukte en verwen uzelf met onze uitgebreide wellnessfaciliteiten. Laat de stress van alledag achter terwijl u geniet van onze sauna’s, stoombaden en ontspannende behandelingen. Bij Sauna Tibet streven we ernaar om uw welzijn te bevorderen en u een onvergetelijke ervaring te bieden.

Entree p.p. €24,-
Entree p.p vanaf 22.30 uur €19,-

Studenten (t/m 25 jaar) €19,-
Op vertoon van studentenkaart.

Dinsdag kortingsdag €19,-
1 persoon.

Dinsdag kortingsdag €35,-
2 personen.

Parkeren op eigen terrein

[Bron: sportingact]

Geef met de duimen aan of je meer of minder vaak (niet meer) een dergelijk artikel wilt zien
7 reacties

Jouw Reactie
LOGIN als je een reactie wilt plaatsen
20-11-2024 13:38 Bonaparte was een leuke, wel kleine maar oergezellige sauna wat ten prooi viel aan project ontwikkelaars.
19-11-2024 20:21 Ik bezocht jarenlang 2x per week Sauna Bonaparte. Toen ze helaas gingen sluiten ben ik naar Tibet gegaan. De enige bekende die ik in Tibet ben tegengekomen zijn de mannen die ik van Bonaparte ken. Helaas nooit vrienden van mijn vader of vaders van mijn vrienden en/of vriendinnen. Had dat stiekem toch wel leuk gevonden. Ze komen er inderdaad niet voor niets 😉
19-11-2024 13:41 Als je bekenden tegenkomt, bedenk dan dat zij er waarschijnlijk ook niet komen om cryptogrammen op te lossen! Relax!
19-11-2024 12:41 Die kans is uiteraard altijd aanwezig.
geen foto geplaatst ==========
19-11-2024 09:13 Zou hier graag heen willen. Beetje angst om bekenden tegen te komen haha
18-11-2024 13:58 Hmmm, klinkt goed.
18-11-2024 09:45 De allereerste sauna waar ik kwam en waar ik ook anaal ben ontmaagd. Mijn favoriet is de cruise ruimte (cabines, slings, darkroom, cinema) boven wat ik afwissel met het Turks Stoombad beneden. Zowel op relax als seksueel gebied kun je daar zeker een heerlijk dagje doorbrengen.

De kosten van homoseksueel zijn:

De kosten van homoseksueel zijn: geweld, gevangenschap en gedwongen 'Therapies'

The Legendary AL PARKER

The Legendary AL PARKER

Celebrating erotic filmmaker J. B

Celebrating erotic filmmaker J. Brian
::: digiGOP.nl :::

© digiGOP.nl 2002 - 2024 | Adverteren | Disclaimer | Help | Contact/Helpdesk | Mobiele versie